Search

Review - crema de maini Mango Galbenele

by - sâmbătă, aprilie 07, 2012

Inca un produs minunat pe care l-am primit de la Handmade Sister :) Cu exceptia deodorantului toate produsele mi-au placut :)

Astazi o sa va vorbesc despre crema de maini Mango Galbenele :
Descrierea producatorului si detalii despre ingrediente gasiti aici.

Mi-a placut foarte mult consistenta cremei...este foarte pufoasa. Imi venea sa ma dau mereu si mereu numai de dragul de a-mi baga degetele in borcanel :D Se absoarbe foarte rapid in piele, fara sa lase o pelicula grasa :) 
Mirosul este subtil si adorabil a caise, de iti vine sa o mananci :D
Este hidratanta si lasa mainile foarte fine si le protejeaza de factorii externi :) E o adevarata placere sa o folosesc :) Se consuma si foarte greu...putin produs e suficient pentru o hidratare optima :)

Imi place mult si ambalajul ca e micut si ocupa putin loc in poseta :) 
Il recomand cu mare drag:) Si cuticulele se vor bucura e hidratare cu aceasta crema :)

Ingrediente: Apa minerala plata, unt de mango bio, unt de shea bio, ulei de galbenele, ulei de musetel, ceara emulsifianta, alcool ceticil sursa vegetala, extras aromatic de caise, conservant cosgard.


Pret : 50ml / 15 lei , 100 ml/ 25 lei
O puteti cumpara de aici

* produsul a fost primit pentru testare

You May Also Like

0 Comments